Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
4.3. Zaprojektuj indywidualną e-tywność i opublikuj na forum
Twoim zadaniem jest zaprojektowanie indywudualnej e-tywności. W ćwiczeniu 4.1 i 4.2 zaprojektowałeś/łaś już cel, rezultaty i działania uczniów. Teraz czas na zaplanowanie pozostałych elementów e-tywności.
Pamiętaj, że projektujesz e-tywność w kontekście zawodowym. Zastanów się czy podczas projektowania musisz wziąć pod uwagę specyficzne okoliczności w zależności od przedmiotu/obszaru zawodowego jakiego uczysz/ w jakim działasz.
- Przeczytaj komentarze uczestników kursu do zaprojektowanego przez ciebie celu. Weź je pod uwagę podczas pracy nad e-tywnością, jeśli uznasz, że są pomocne.
- Pamiętaj o 5 najważniejszych elementach e-tywności.
- Wypełnij poniższą tabelkę e-tywności, która pomoże ci uwzględnić wszystkie istotne elementy w projekcie.
- Na bazie tabelki napisz instrukcję dla uczestników twojego kursu/ zajęć (przykładem instrukcji jest tekst który właśnie czytasz). Opublikuj tabelkę i instrukcję e-tywności na Forum Modułu 4.
Nazwa e-tywności |
Moja e-tywność |
Cel(e) (więcej o celach przeczytasz tutaj) |
|
Rezultat |
|
Iskra |
|
Liczba uczestników |
|
Struktura (jakie działania składają się na e-tywność) |
|
Czas trwania (czas pomiędzy rozpoczęciem i zakończeniem e-tywności) |
|
Czas dla prowadzącego (ilość godzin pracy prowadzącego) |
|
Działania prowadzącego (konkretne czynności, które wykonuje prowadzący) |
|
Czas dla uczestnika (ilość godzin pracy uczestnika) |
|
Działania uczestnika (szczegółowe działania podejmowane przez uczestników) |
|
Narzędzia wykorzystane do realizacji e-tywności |
|
Sposób i kryteria oceny |
|