Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
6.4. Napisz krótką refleksję
Zastanów się nad swoim doświadczeniem zdobytym w Module 6 i zapisz swoją refleksję w max. 200 słowach. Opublikuj ją na swoim blogu.
Które z doświadczeń wybierzesz?
np. doświadczenie pracy grupowej; skorzystanie z jednego czy dwóch narzędzi do pracy grupowej; stworzenie listy wskazówek dotyczących pracy grupowej dla projektanta-prowadzącego?
Dlaczego to właśnie doświadczenie jest dla ciebie istotne?
Czy uważasz, że jako uczeń skorzystałeś, pracując podczas tego kursu w grupie? Jakie korzyści jako nauczyciel przedmiotów zawodowych wyniosłeś z tych ćwiczeń? Czego dowiedziałeś/aś się o sobie i innych w zakresie współpracy, zwłaszcza współpracy on-line?
Co zamierzasz teraz zrobić?
Czy praca grupowa będzie elementem twojego nauczania przedmiotów zawodowych (offline, w kursach mieszanych lub online)? Czego będzie to wymagało od ciebie jako prowadzącego? Biorąc pod uwagę specyfikę przedmiotu zawodowego, którego uczysz, czy możesz wskazać na korzyści z uczestniczenia w zadaniach grupowych, których uczeń nie osiągnąłby podczas nauczania indywidualnego?
Czas: 20 min.