Kokpit
Jesteś zalogowany jako gość (Zaloguj się)
Uczelniana Platforma e-Learningowa - AGH

5.1. Stwórz listę czynników demotywujących

Na początku tego modułu otrzymasz wykres pokazujący najbardziej podstawowe informacje o Twojej aktywności w kursie. Widać na nim liczbę obejrzanych zasobów z podziałem na dni. Zdajemy sobie sprawę z niedoskonałości wnioskowania na podstawie tak oszczędnych danych, tym niemniej wykres zapewne nie jest płaski i występują dni czy nawet dłuższe okresy, gdzie logowań na platformę było mało lub wcale. Oznacza to, że praca nie była w pełni systematyczna.

W ramach tego ćwiczenia chcemy, abyś się zastanowił/a dlaczego i co można było zrobić, by poradzić sobie z niższą motywacją.

Twoim zadaniem jest odwołanie się do tekstów wprowadzających oraz własnego doświadczenia na tym kursie i stworzenie listy demotywatorów, które utrudniają naukę w środowisku online. Następnie opisz działania, które można podjąć, by poradzić sobie z każdym z czynników demobilizujących. We Wprowadzeniu znajdziesz podpowiedzi, które pomogą Ci w wykonaniu ćwiczenia, ale oczekujemy, że Wasze propozycje będą na wyższym poziomie szczegółowości.

To zadanie będziesz wykonywać wspólnie z innymi uczestnikami kursu. Chodzi o uzupełnienie tabeli, którą znajdziesz na Dokumentach Google  

Twoim zadaniem jest podanie jednego demotywatora i zaproponowania wsparcia w dwu innych. Prosimy, byś swoje wpisy oznaczał/a inicjałami.

Zachęcamy do rozwijania propozycji innych osób czy podawania alternatywnych propozycji. Jeśli ktoś zaproponuje wsparcie w danej kwestii, nie oznacza to, że temat zarezerwował i zakończył nad nim pracę.

Rolą osoby, która wpisała dany demotywator, jest też wyedytowanie i „wygładzenie" wpisów innych uczestników na dany temat, tak aby wersja ostateczna była przejrzysta.

Ćwiczenie to jest też okazją do poznania nowego narzędzia – służących do pracy grupowej/zbiorowej Dokumentów Google. W pewnym uproszczeniu można powiedzieć, że to pakiet aplikacji biurowych, które umożliwiają jednoczesną pracę większej liczby osób nad tym samym dokumentem.

Uwaga! Stworzony przez nas dokument możesz edytować bez logowania się do serwisu Google. Możesz korzystać z Dokumentów i Arkuszy Google także podczas swojej pracy dydaktycznej, by opracowywać dane zagadnienie we współpracy z innymi (np. ze swoimi uczniami, z innymi nauczycielami). W Module 6 będziesz miał okazję zapoznać się jeszcze lepiej z tym narzędziem.

 

Pomiń Nawigacja