Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
4.5. Napisz krótką refleksję
Zastanów się nad swoim doświadczeniem zdobytym w Module 4. i zapisz swoją refleksję w max. 200 słowach. Opublikuj ją na swoim blogu.
Które z doświadczeń wybierzesz?
np. projektowanie celów dydaktycznych, analiza celów dydaktycznych, projektowanie e-tywności, zapewnienie, że cele i e-tywności są właściwe dla kontekstu zawodowego, analiza e-tywności.
Dlaczego to właśnie doświadczenie jest dla ciebie istotne?
np. czy projektowanie e-tywności zmieni sposób w jaki uczysz swojego przedmiotu? jakie nowe możliwości widzisz w wykorzystaniu e-tywności w mojej klasie? czy możesz wykorzystać e-tywności do nauki kompetencji?
Co zamierzasz teraz zrobić?
np. czy możesz wykorzystać e-tywność, którą zaprojektowałeś/łaś w przedmiocie zawodowym jakiego uczysz/ w obszarze zawodowym w jakim działasz? w jaki sposób możesz zaprojektować więcej e-tywności dla swojego kursu/zajęć?
Czas: 15 min.