Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
2.3. Stwórz swoją tabelę kompetencji
W Module 3. zostaniesz poproszona/y o zapisywanie dowodów według tabeli kompetencji zaprojektowanej na potrzeby tego kursu. Aby ułatwić sobie pracę na starcie, warto już teraz stworzyć tabelę kompetencji i zastanowić się w jaki sposób będziesz z nią pracować.
Przeczytaj wskazówki i instrukcje zebrane w treści zadania zaliczeniowego Tabela kompetencji - zaliczenie kursu i zastanów się jakie podejście do pracy z tabelą będzie dla Ciebie najciekawsze.
[jeśli tworzysz tabelę na Dokumentach Google] Sprawdź skrzynkę pocztową. Link do twojego Dokumentu Googla powinien tam na ciebie czekać. Sprawdź czy masz dostęp i oraz prawa edycji. Pomyśl w jaki sposób zbudować tabelę kompetencji w taki sposób, aby łączenie dowodów twojej pracy a kursie z kompetencjami było jak najbardziej efektywne. Stwórz pustą tabelę - zaczniesz ją wypełniać dowodami w Module 3.
[jeśli tworzysz tabelę na blogu] Znajdź swój blog na stronie kursu. Zastanów się jak podejść do tabeli i organizacji pracy tak, aby stworzyć spójną i logiczną całość. Stwórz strukturę tabeli - zaczniesz ją wypełniać dowodami w Module 3.