Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
Czego nauczę się w Module 4
Celem modułu jest nabycie umiejętności zaprojektowania e-tywności.
Po zakończeniu modułu będziesz potrafił/ła:
- wyjaśnić koncepcję e-tywności,
- wyjaśnić rolę i istotę zaprojektowania celów uczenia się,
- zaprojektować e-tywność przydatną w twoim kontekście zawodowym,
- zaprojektujesz cele wg kryteriów SMART.
Spodziewamy się po tobie, że:
- zaprojektujesz cele uczenia się e-tywności dla przedmiotu zawodowego,
- krytycznie odniesiesz się do celów innych uczestników kursu,
- zaprojektujesz e-tywność przydatną w twoim kontekście zawodowym,
- krytycznie odniesiesz się do e-tywności uczestników kursu,
- napiszesz krótką refleksję,
- wybierzesz dowody i uzupełnisz tabelkę kompetencji dla Modułu 4.
Ostatnia modyfikacja: Thursday, 7 November 2013, 11:29 AM