Strony
Bieżący kurs
Uczestnicy
Główne składowe
MODUŁ 1 :: Wprowadzenie i rozgrzewka
MODUŁ 2 :: Rozwijanie kompetencji
MODUŁ 3 :: Formy e-learningu
MODUŁ 4 :: Projektowanie e-tywności
MODUŁ 5: MOTYWACJA
MODUŁ 6: PRACA GRUPOWA
MODUŁ 7: MODEROWANIE DYSKUSJI NA FORUM
MODUŁ 8 :: Tworzenie zasobów cyfrowych
...ieci - (wy)korzystanie, dzielenie się i ewaluacja
MODUŁ 10 :: Rola prowadzącego
3.3. Weź udział w wideokonferencji nt. e-learningu w klasie
Twoim zadaniem jest wzięcie udziału w wideokonferencji.
Celem wideokonferencji jest przedyskutowanie pomysłów na wykorzystanie w twojej klasie/ twoim kontekście zawodowym różnych form e-learningu analizowanych w Ćwiczeniu 3.1. E-learning ma wiele twarzy. Przeanalizuj kursy. Dlaczego wykorzystałbyś/ wykorzystałabyś tą czy inną formę? Podczas wideokonferencji będziemy bazować na twojej analizie przykładów kursów e-learningowych w kontekście nauczanego przez ciebie przedmiotu zawodowego/ lub przedmiotu w szkole zawodowej.
Dyskusja będzie moderowana. Spotkanie jest nagrywane (nagranie można później pobrać lub odtworzyć ponownie). Miej pod ręką swoje notatki i spostrzeżenia przygotowane w Ćwiczeniu 3.1 gdyż będą one podstawą dyskusji.
Link do wideokonferencji znajduje się w bloku organizacyjnym na kursie zaraz obok forum kursu (komunikacja na kursie).
Jeśli termin wideokonferencji koliduje z innymi twoimi zobowiązaniami i kategorycznie uniemożliwia ci udział, powinnaś/ powinieneś koniecznie obejrzeć nagranie, wziąć udział w dyskusji na forum kursu i przeczytać podsumowanie. Jednak zachęcamy do potraktowania tego spotkania jako priorytetowe. Stanowi ono nie tylko ważny element kursu ale także możliwość poznania nowego narzędzia i techniki pracy. To zadanie nie będzie już powtórzone i nie da się go "nadrobić".